Laska na prvni pohled

Od zari jsem slibovala Adelce, ze ji koupime morcatko, ktere si preje. Uz jsem si chvilema pripadala hloupe. Ono kdyz clovek neco rekne/slibi, tak by to mel proste dodrzet.
O morcatech jsme si nejdriv cetly na internetu, v knihovne jsme pujcily i nejake knizky z detskeho oddeleni, kde jsou vsechny dulezite informace krasne znazorneny na obrazcich. Na youtube jsme se divaly i na videa, ktera mi ne jednu vec osvetlila napr. videa od autorky AlueButterfly mi toho dost daly! 😉

Sledovala jsem internet zda naaahodou nekdo v okoli morcata neprodava a hle byly tam. Holkam jsem ukazala fotky a Adelka hned na prvni fotce uvidela bilo-bezove morcatko a rekla, ze to je to co chce. Jeste ten den jsme morcatko jeli vyzvednout a kdyz jsem videla Adelku a jeji vyraz, kdyz pan chovatel vyndal tu malou blond morceci holcicku, byl proste nadherny. Ta kombinace nadseni, vzruseni a nehy spojene s tou detskou spontalnosti a neskryvanou radosti se neda ani popsat. 🙂

Morcatko jmenem Blondee je v nasi rodine uz par tydnu a musim rict, ze jsem prijemne prekvapena jak se holky o sveho mazlicka staraji. Starsi Adelka (4r.5m.) se k morceti chova velmi nezne a se vsi svoji starosti, mladsi Maya (2r.6m.) pusobi trochu neohrabane, ale uz i ona je o hodne opatrnejsi nez pred par tydny. 🙂

Jak muze domaci mazlicek pozitivne ovlivnit deti?
– pomuze jim naucit se zodpovednosti
– osvoji si jak se spravne chovat k zivemu tvorovi
– starat se o potreby jinych
– kontakt se zviretem ma obecne pozitivni ucinky pro cloveka
– deti, ktere proziji smrt sveho mazlicka se dokazi pozdeji se smrti lepe vyporadat

 

Zanechat Odpověď

